Inschrijving

Wat leuk dat u geïnteresseerd bent in onze school!

Overweegt u uw kind op onze school te plaatsen, dan kunt u een afspraak maken voor een rondleiding met onze directeur mevr. Ilja Booms. Tijdens deze afspraak wordt er iets over de school verteld, kunt u uw vragen stellen en krijgt u een rondleiding in de school.
U kunt of telefonisch een afspraak maken op 023 5336622 of via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wanneer u besluit na de rondleiding uw kind op de Brandaris te willen plaatsen, dan kunt u een afspraak maken om uw kind aan te melden. Dit geldt voor kinderen die geboren zijn voor 01 januari 2015.

Voor kinderen geboren na 01 januari 2015 geldt het nieuwe plaatsingsbeleid van de schoolbesturen in Haarlem. Hierover leest u hier meer.

Als uw kind 4 jaar wordt, komt het in groep 1 van de combigroep 1-2. Vijf werkdagen voor het 4e jaar mag uw kind 's morgens komen om te wennen. Op de dag dat uw kind 4 jaar wordt, mag het hele dagen naar school. U krijgt een maand van tevoren een informatiebrief waarin o.a. staat wat u mee moet nemen en informatie over eten en drinken. Daarin staat ook, dat als u liever van tevoren even kennismaakt met de leerkracht u een afspraak kan maken voor een kennismakingsgesprek. Bij de informatiebrief is ook een kaart/uitnodiging voor uw kind bijgesloten voor de eerste schooldag.
Als uw kind ouder is dan 4 jaar en van een andere school af komt, dan zullen wij voordat wij uw kind plaatsen, altijd contact opnemen met de andere school. Scholen wisselen informatie uit.